Sørge for at hvert problem løses med kraftige billettsystemfunksjoner

Finne ut hvilke andre medarbeidere som jobber på billetten med representantkonfliktpåvisning

Se billettens status og frist

Bruke private merknader for intern kommunikasjon

Få kontekstuell kundeinformasjon rett fra billettene deres

Send godt formaterte svar ved hjelp av redigeringsprogrammet for rik tekst

Vis og administrer billettegenskaper med bare noen få klikk

Teaminnboks

Freshdesks delte innboks gjør det mulig for teamet å samarbeide og løse problemer uten å komme i veien for hverandre. Hver forespørsel som sendes til støtte-e-postadressen deres, blir en billett i brukerstøttesystemet. Dere kan enkelt kategorisere og prioritere billetter og tilordne dem til rette person i teamet deres.

Og dere trenger ikke lenger frykte at flere representanter skal svare på samme billett siden alle på teamet kan se hvem som jobber med hvilken billett samt statusen på den. Det er så enkelt å konfigurere og bruke at du kan begynne å løse billetter på minutter.

Samarbeid og løs problemer med en delt innboks
Angi, administrer og innfri kundeforventninger med servicenivåavtaler

Servicenivåavtaler

Angi, administrer og innfri kundeforventninger ved å konfigurere servicenivåavtaler for støtte. Med Freshdesk kan dere definere billettprioriteter og krav til løsningstider slik at representantene vet nøyaktig hvilke problemer som først skal tas tak i og hvor raskt kunden forventer svar. Hver billett i Freshdesk følger retningslinjene for servicenivåavtale og fristtiden er drevet av prioriteten deres. Og når fristen går ut for en billett, sørger brukerstøttesystemet for at representanten varsles om det.

Mobilapper

Ta med deg støtteverktøyet ditt hvor du enn er med gratis Freshdesk-apper for iPhone og Android. Svar på billetter, legg til merknader og utfør massehandlinger på billetter selv mens du vandrer gatelangs eller venter på måltidet ditt på en restaurant. Alt dette og mer til, helt gratis.

Freshdesk har også en mobilklar webbasert versjon som kan brukes til å få tilgang til brukerstøttesystemet fra nettleseren på hvilken som helst enhet.

Funksjoner

Standardsvar

Slutt å kaste bort tid på å skrive de samme svarene om og om igjen. Sikre raske og konsekvente svar på vanlige spørsmål ved å utferdige forhåndsformaterte svar.

Foreslåtte løsninger

Freshdesk gir deg automatisk smarte forslag til mulige løsninger rett ved siden av billetten, basert på nøkkelord i billettens beskrivelse.

Massehandlinger

Trenger du å tilordne flere billetter til samme representant? Med massehandlinger tar det bare noen få klikk å utføre oppgaver som kategorisering, tilordninger eller sletting av hundrevis av billetter.

Hurtigtaster

Freshdesk har en lang liste over nyttige hurtigtaster som hjelper deg med å navigere gjennom brukerstøttesystemet, utføre hurtighandlinger og ekspedere dusinvis av vanlige oppgaver.

Slå sammen billetter

Har du noen gang kunder som rapporterer samme problem flere ganger via forskjellige kanaler, slik at det oppstår forvirring? Ikke noe problem. Slå sammen alle relaterte billetter og løs det på en gang.

Scenarioautomatisering

Scenarioautomatisering gir deg muligheten til å utføre en rekke oppgaver på en billett Merk en billett med høy prioritet, sett statusen til avventende og tilordne den til utviklingsteamet med ett enkelt klikk.

Freshdesk er enkel å konfigurere. Jeg liker spesielt godt håndteringen av e-postmeldinger og selvbetjeningsportalen, både fra brukerstøttesystemet og fra kundens side. Jeg har sett på lignende produkter, og Freshdesk gir etter min mening mest valuta for pengene!

Alec Farquharson, produktleder Aviolinx Communications and Services
Få støttesystemet deres organisert på minutter ved hjelp av Freshdesk
Få en gratis Freshdesk demo

Hva vil du se i denne demo?