Forbedre teamets engasjement og produktivitet

Mest verdifulle spiller

For rockestjerner med månedens høyest poengtall

Fartsfantom

For de raskeste løsningene på huset

Freshdesk

Kundetilfredshetsvinner

For de som samler høyest antall smil

Skarpskytter

For representanter som lykkes med bare ett svar

Brukerstøttesystem med spillifisering

Uansett hvor mye støtterepresentantene deres liker å hjelpe kundene, kan det raskt bli kjedelig å gjøre det samme om og om igjen. Freshdesk tilføyer spenning og konkurranse i representantenes jobb ved å bruke spillmekanisme i brukerstøttesystemet. Med Freshdesk Arcade blir hver billett en mulighet til å skåre mer poeng når representantene deres konkurrerer med resten av teamet om å vinne trofeer og utmerkelser. Medarbeiderne deres har det moro mens de hjelper kundene, brukerstøttesystemet deres blir mer produktivt og kundene får service fra representanter med godt humør. Alle vinner.

Dere kan også utnytte Arcade til å fokusere representantene på spesifikke oppgaver for å løse bestemte problemer. Forbedre nøkkelindikatorer og hold teamet motivert på samme tid med Freshdesk Arcade.

translation missing: no.productivity.block1.img_link

Kraftfulle automatiseringer

Slutt å bruke tid og krefter på gjentakende oppgaver som bremser opp alle brukerstøttesystemer. Med Freshdesk kan dere automatisere vanlige gjentakende oppgaver for å spare tid for representantene, slik at de kan bruke tiden sin der det er behov for oppmerksomheten deres.

Automatisk billettekspedisjon

Hver billett som kommer inn i Freshdesk kan automatisk kategoriseres, prioriteres og tilordnes med Dispatch’r. Feilrapporter kan sendes til utviklingsteamet og refusjonsbilletter til fakturering, alt etter som hvordan dere ønsker det. Billetter kan til og med tilordnes spesifikke representanter basert på ekspertisen deres.

Tidsbaserte handlinger

I stedet for å gå gjennom hundrevis av billetter for å avslutte dem enkeltvis kan dere bruke Supervisor til å konfigurere regler for å håndtere gjentakende rutiner og vedlikeholdsoppgaver. Så i siste instans kommer Freshdesk til å rydde opp for dere og sørge for at alt fungerer akkurat som det skal.

Hendelsesutløste handlinger

Observatøren ser etter spesifikke hendelser i brukerstøttesystemet og følger dem opp med hvilken som helst handling dere definerer for den utløseren. Dere kan for eksempel konfigurere en regel som automatisk åpner en billett igjen hvis en kunde svarer på den. Det er som å ha en personlig assistent som er der for dere døgnet rundt.

Takket være Freshdesk er løsningstidene våre kortere enn noen gang. Skårene våre hos Net Promoter økte betydelig etter implementering av Freshdesk, fra 3 til 9,6, noe som også medførte en økning på 25 % i omsetning for samme kunde.

Paul Miller DoctorBase
Gjør støttesystemet deres til et moro spill og forbedre brukerstøttesystemets produktivitet natten over
Få en gratis Freshdesk demo

Hva vil du se i denne demo?