Måle og spore ytelse med rapporter

  • Besvarte billetter - 23%
    Løste billetter - 43%
  • Besvarte billetter - 55%
    Løste billetter - 35%
  • Besvarte billetter - 23%
    Løste billetter - 44%
  • Besvarte billetter - 53%
    Løste billetter - 64%
  • Besvarte billetter - 43%
    Løste billetter - 76%
  • Besvarte billetter - 73%
    Løste billetter - 94%

Spor kundetilfredsstillelse med undersøkelser

Integrer tilfredsstillelsesundersøkelser i støttesamtalene deres og mål hvor fornøyd kundene er med støtten de får. Freshdesk hjelper dere med å samle inn tilbakemeldinger direkte fra forespørrerne med hver billett du løser og knytter tilbakemeldingen til representanten deres sin ytelse. Dere kan velge å sende undersøkelsen ut når dere vil og kan til og med sende e-poster med opptrapping til overordnede når noen får en dårlig vurdering.

Tilfredsstillelsesundersøkelser hjelper dere ikke bare med forstå hvor godt teamet har støttet kundene og finne ut hvem som gjør en god jobb og hvem som trenger opplæring, men det gir også kundene en måte å dele ideene sine og forslagene sine på med dere.

Innsikt

Freshdesk-rapporteringspakken inkluderer 16 forskjellige rapporter som hjelper dere med å sette datadrevne mål og spore riktig statistikk. Den gir dere muligheten til å vurdere ytelse på flere nivåer – brukerstøttesystemet, spesifikke grupper, individuelle representanter og så videre.

Hver del gir et oppsummerende sammendrag og lar dere drille ned til spesifikke tidsperioder, datapunkter og sammenligninger, slik at dere har informasjonen dere trenger for å fatte virksomhetskritiske beslutninger.

Ved et øyekast-rapporter

Ved et øyekast-rapporter hjelper dere med å holde oversikten over viktig kundestøttestatistikk som første svar-tid, løsningstid og brudd på støttenivåavtale for hele brukerstøttesystemet deres eller for bestemte representanter. Få en hurtigoversikt over de mest kritiske dataene samlet i én rapport.

Sammendragsrapporter

Få et sammendrag av billettene håndtert av hver representant eller gruppe i løpet av den siste måneden. Dere kan også måle tidsforbruket på billetter ved å se på tidsoppføringene i timelisterapporten, og fra kundetilfredsstillelsesrapporten kan dere finne ut hvor tilfredse kundene er.

Last inn analyse

Nøy dere ikke med å bare analysere generelle trender for billetter som kommer inn i brukerstøttesystemet deres. Finn ut nøyaktig hvordan de besvares og om de blir løst i tide. Og når du først er i gang, hold rede på svarnøyaktighet og antall interaksjoner også.

Sammenligningsrapporter

Sammenlign ytelsen til flere representanter eller grupper av representanter mot nøkkelstatistikken. Dere kan til og med finne ut hvem som jobber med høyest antall billetter, hvem som har dårligst første svar-tid og hvilken gruppe som har mest gjenværende arbeid.

Beste N-analyserapporter

Bare velg favorittstatistikken og få raskt en oversikt over ytelsen til de ledende representantene, gruppene og kundene basert på den statistikken. Identifiser raskt de som yter best og hvilke kunder som er mest tidkrevende for representantene.

Telefon- og live-chat-rapporter

Få et sammendrag av hvordan representantene håndterer samtaler og chatter, volumet av forespørsler brukerstøttesystemet mottar, og hvordan hver gruppe av representanter gjør det på disse kanalene. Dere kan tilordne flere representanter til disse kanalene (eller fjerne dem) basert på innsikten.

Med Freshdesk trenger vi ikke lenger fokusere på å innhente informasjon. Vi kan fatte trygge beslutninger basert på dataanalysene våre. Investeringen kan forsvares når det gjelder innsikt, tidsbesparelse og kundeforhold!

Knowlarity
Skaler støtten opp etter hvert som virksomheten vokser
Få en gratis Freshdesk demo

Hva vil du se i denne demo?