Opprett en selvbetjeningsopplevelse som støtter merket deres

  • self service portal
  • self service portal
  • self service portal
  • self service portal

Kunnskapsbase

Med Freshdesk kan dere hjelpe kundene deres med å få øyeblikkelige svar ved å opprette en kunnskapsbase som er tilgjengelig hvor de enn trenger den. Del teknisk dokumentasjon, produktopplæringer, svar på vanlige spørsmål og andre tips på ett praktisk sted. Ved å konfigurere en kunnskapsbase, kan dere ikke bare forbedre kundetilfredsstillelse, men også redusere billettvolumet deres.

Videre, når kunder oppretter en billett, viser Freshdesk også sannsynlige løsninger rett ved siden av billettskjemaet, noe som ytterligere forbedrer løsningstiden og reduserer antallet billetter.

Alle artikler i kunnskapsbasen kan redigeres med fullstendig rik tekst-formatering og kan til og med inkluderer egendefinerte CSS, HTML, Javascript eller enda bedre, animerte GIFer. Dere kan til og med optimalisere dem for søkemotorer, slik at artiklene blir tilgjengelig over alt.

Gruppeforumer

Gjør det mulig for kundene deres å hjelpe hverandre ved å gi dem et forum hvor de kan kommunisere med hverandre for å stille spørsmål, dele ideer og lære av hverandre. Fra gruppeforumene kan dere også samle inn kritiske tilbakemeldinger om hva kundene liker og misliker og hva de vil at dere skal tilføye og endre. Og hvis et kritisk problem eller en kritisk idé nevnes i forumet, kan dere konvertere innlegget til en billett og få teamet til å jobbe med det straks.

Forumene er åpne for både kundene og representantene. Så teamet deres kan også delta i diskusjoner og moderere dem for å påse at forumet forblir fritt for nettsøppel.

Tilpass enkelt utseende, virkemåten og funksjonaliteten til portalen

Farger og skrifter

Sørg for at støtteportalen kjennes ut som en forlengelse av nettstedet deres ved å bruke samme farger og skrifter som nettstedet.

CSS

Skjul elementer dere ikke trenger, eller endre hvordan de ser ut ved å overstyre standardstiler med deres egendefinerte CSS.

Oppsett

Tilpass fullstendig hver eneste del av støtteportalen med HTML, Javascript og Liquid-maler for å endre utseendet på minutter.

Hvis dere trenger en måte å hjelpe kundene med å hjelpe seg selv på samt kontakte dere for ytterligere assistanse, gir Freshdesk dere verktøyene som skal til for å gjøre denne prosessen rask og enkel!

Daniel Orr Rockstar Recipes
Opprette en sømløs støtteopplevelse for merket deres
Få en gratis Freshdesk demo

Hva vil du se i denne demo?